• صفحه نخست
  • جشنواره
  • چندرسانه‌ای
  • خبر
  • گزارش
  • یادداشت
  • گفتگو
  • درباره ما
  • پیوندها
  • دبیرخانه
  • تماس با ما
ایران بان‌نو
  • 29 فروردین 1400
  • دبیرخانه
  • پیوندها
  • درباره ما
  • تماس با ما
ایران بان‌نو
  • صفحه نخست
  • جشنواره
  • چندرسانه‌ای
  • خبر
  • گزارش
  • یادداشت
  • گفتگو
  • درباره ما
  • پیوندها
  • دبیرخانه
  • تماس با ما
تایم لاین مطالب
22 فروردین 1400 22 فروردین 1400
خبر

نرخ مشارکت اقتصادی بانوان کرمان پایین است

22 فروردین 1400 22 فروردین 1400
خبر

نمایشگاه دائمی عرضه محصولات بانوان قمی دایر شود

22 فروردین 1400 22 فروردین 1400
خبر

دختران در مراکز شبه‌خانواده مهارت شغلی‌ می‌آموزند

19 فروردین 1400 19 فروردین 1400
خبر

ورود به بازارهای جهانی با اجرای درست طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

18 فروردین 1400 18 فروردین 1400
یادداشت

نگاهی نو به دغدغه های امروزی زنان

18 فروردین 1400 18 فروردین 1400
خبر

بانوان کارآفرین مازندران تجلیل شدند

سرتیتر خبرها
15 فروردین 1400 15 فروردین 1400
گزارش

پوشش سنتی هرمزگان؛ هویتی ماندگار

10 فروردین 1400 10 فروردین 1400
گفتگو

خانواده محوری، در اولویتِ فضای فعالیت بانوان

10 فروردین 1400 10 فروردین 1400
خبر

در دفاع از سلامت مردم، خانم‌ها پرچم‌دار هستند

بانوان کارآفرین چگونه تولیدات را بصورت مجازی بفروشند؟
وبینار توانمندسازی زنان
خانه
خبر

بانوان کارآفرین چگونه تولیدات را بصورت مجازی بفروشند؟

14 آذر 1399 خبر

 ایران بان‌نو: زنان کارآفرین کشور در دور دوم و سوم این سلسله وبینارهای آموزشی، با مباحث پایداری و ضرورت های تکمیل چرخه تولیدات خود آشنا خواهند شد.

به گزارش ایران بان نو به نقل از راه ترقی/ زنان کارآفرین کشور در دور دوم و سوم این سلسله وبینارهای آموزشی، با مباحث پایداری و ضرورت های تکمیل چرخه تولیدات خود آشنا خواهند شد. وبینار آموزشی توانمندسازی زنان گروههای مرتبط با هدف آشنایی با اطلاعات، مهارت ها و بسترهای موجود درگاه های فروش مجازی توسط معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و‌خانواده و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و‌ امور اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

در این جلسه آموزش مجازی یک روزه که با حضور طیبه سیاوشی مشاور عالی معاونت برای گروههای مختلف زنان فعال اقتصادی برگزار شد، اعضای تعاونی های زنان در شهر و روستا، صندوق های خُرد کشاورزی زنان روستایی، گروههای همیار زنان سرپرست خانوار، جمعی از زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی از سراسر کشور شرکت کردند.

مباحث مطرح شده در این نشست های آموزشی برای 4 گروه هدف فوق شامل وضعیت ارتباطات اینترنتی در کشور و میزان دسترسی 75 میلیون ایرانی به اینترنت و ارتباطات آنلاین، معرفی درگاههای فروش مجازی در دنیا و ایران، سهم بازار آنلاین فروش محصولات در جهان، منطقه و ایران، تاثیرات بیماری کرونا، تفاوت درگاههای مجازی فروش مختلف مثل دیجی کالا، کشمون، باسلام، سهم‌ جامعه کارآفرین زنان ایران از بازار خرده فروش کشور و‌ منطقه، اهمیت همکاری های میدانی برای شکوفایی اقتصادی در کنار حفظ منابع محیطی و اجتناب از به کارگیری سموم و حفظ نباتات برای ارائه محصولات کیفی بهتر و پرفروش تر، اهمیت تعامل بین مشتری و فروشنده و شنیدن تجارب هر تولیدکننده و ‌کشاورز به عنوان اولین قدم اعتماد بین خریدار و فروشنده بود.

علاوه بر این زنان کارآفرین کشور در دور دوم و سوم این سلسله وبینارهای آموزشی، با مباحث پایداری و ضرورت های تکمیل چرخه تولیدات خود آشنا خواهند شد.
در نشست های 10 آذر تعداد 65 نفر از صندوق های روستایی زنان کشور، بیش از 200 نماینده از شبکه گروههای همیار زنان سرپرست خانوار، 48 نماینده از شبکه زنان کارآفرین برتر با انتخاب مردمی و 50 نماینده از تعاونی های زنان شهری و روستایی حضور داشتند.

از جمله آموزش دهندگان این دوره نمایندگانی از بازارهای فروش مجازی مانند با سلام، دیجی کالا و کشمون بودند تا آموزش ها به طور عملیاتی و ملموس انجام گیرد.

  • برچسب ها
  • ایران بان‌نو
  • ایران بانو
  • سایت ایران بان نو
  • سایت ایران بانو
  • طیبه سیاوشی

اشتراک گذاری مطلب

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest Tumblr VKontakte WhatsApp

مطالب مشابه

نرخ مشارکت اقتصادی بانوان کرمان پایین است خبر
22 فروردین 1400

نرخ مشارکت اقتصادی بانوان کرمان پایین است

نمایشگاه دائمی عرضه محصولات بانوان قمی دایر شود خبر
22 فروردین 1400

نمایشگاه دائمی عرضه محصولات بانوان قمی دایر شود

دختران در مراکز شبه‌خانواده مهارت شغلی‌ می‌آموزند خبر
22 فروردین 1400

دختران در مراکز شبه‌خانواده مهارت شغلی‌ می‌آموزند

پاسخ بدهید لغو پاسخ

  • Click here - to select or create a menu
دسترسی سریع
  • دبیرخانه
  • پیوندها
  • درباره ما
  • تماس با ما
ایران بانو، رسانه بانوان ایران زمین

ایران بان‌نو به عنوان نخستین رسانه تخصصی بانوان کارآفرین قصد دارد بی درغلتیدن به نگاه‌های سیاست‌زده، هم و غم خود را برای معرفی بانوان کارآفرین در سراسر ایران بگذارد.

برای ایران‌ بان‌نو تفاوتی نیست میان بانوان کارآفرینی که در نقاط دورافتاده برای معیشت، تلاش می‌کنند با آنهایی که در پایتخت و با دارا بودن انبوه حمایتها مشغول فعالیتند.

اتفاقا ایران بان‌نو علاقمند است تریبون آن دسته از بانوان کارآفرینی باشد که به خاطر محرومیت از دسترسی به مرکز بیش از بقیه در مهجوریت قرار گرفته‌اند.

ایران بان‌نو نه فقط به دنبال معرفی این بانوان است بلکه خواهد کوشید پیوندی ایجاد کند میان این بانوان و صاحبان سرمایه تا در نتیجه اجتماع آنها، رشدی ایجاد شود هم در سطح زندگی این کارآفرینان و هم معنایی منطقی ایجاد شود برای صرف سرمایه.

تمام مطلب سایت برای ایران بانو محفوظ است. کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است!
جشنواره ایران بانو