جامعه

بانوان کارآفرین چگونه تولیدات را بصورت مجازی بفروشند؟

 ایران بان‌نو: زنان کارآفرین کشور در دور دوم و سوم این سلسله وبینارهای آموزشی، با مباحث پایداری و ضرورت های تکمیل چرخه تولیدات خود آشنا خواهند شد.

به گزارش ایران بان نو به نقل از راه ترقی/ زنان کارآفرین کشور در دور دوم و سوم این سلسله وبینارهای آموزشی، با مباحث پایداری و ضرورت های تکمیل چرخه تولیدات خود آشنا خواهند شد. وبینار آموزشی توانمندسازی زنان گروههای مرتبط با هدف آشنایی با اطلاعات، مهارت ها و بسترهای موجود درگاه های فروش مجازی توسط معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و‌خانواده و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و‌ امور اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

در این جلسه آموزش مجازی یک روزه که با حضور طیبه سیاوشی مشاور عالی معاونت برای گروههای مختلف زنان فعال اقتصادی برگزار شد، اعضای تعاونی های زنان در شهر و روستا، صندوق های خُرد کشاورزی زنان روستایی، گروههای همیار زنان سرپرست خانوار، جمعی از زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی از سراسر کشور شرکت کردند.

مباحث مطرح شده در این نشست های آموزشی برای 4 گروه هدف فوق شامل وضعیت ارتباطات اینترنتی در کشور و میزان دسترسی 75 میلیون ایرانی به اینترنت و ارتباطات آنلاین، معرفی درگاههای فروش مجازی در دنیا و ایران، سهم بازار آنلاین فروش محصولات در جهان، منطقه و ایران، تاثیرات بیماری کرونا، تفاوت درگاههای مجازی فروش مختلف مثل دیجی کالا، کشمون، باسلام، سهم‌ جامعه کارآفرین زنان ایران از بازار خرده فروش کشور و‌ منطقه، اهمیت همکاری های میدانی برای شکوفایی اقتصادی در کنار حفظ منابع محیطی و اجتناب از به کارگیری سموم و حفظ نباتات برای ارائه محصولات کیفی بهتر و پرفروش تر، اهمیت تعامل بین مشتری و فروشنده و شنیدن تجارب هر تولیدکننده و ‌کشاورز به عنوان اولین قدم اعتماد بین خریدار و فروشنده بود.

علاوه بر این زنان کارآفرین کشور در دور دوم و سوم این سلسله وبینارهای آموزشی، با مباحث پایداری و ضرورت های تکمیل چرخه تولیدات خود آشنا خواهند شد.
در نشست های 10 آذر تعداد 65 نفر از صندوق های روستایی زنان کشور، بیش از 200 نماینده از شبکه گروههای همیار زنان سرپرست خانوار، 48 نماینده از شبکه زنان کارآفرین برتر با انتخاب مردمی و 50 نماینده از تعاونی های زنان شهری و روستایی حضور داشتند.

از جمله آموزش دهندگان این دوره نمایندگانی از بازارهای فروش مجازی مانند با سلام، دیجی کالا و کشمون بودند تا آموزش ها به طور عملیاتی و ملموس انجام گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا